Jaaao Malaysia it is

Hejhopp nu har vi aterfatt lite energi har efter att ha fatt sova 3 underbara timmar i en underbar soffa pa Malaysias flygplats. Har har vi nu varit i snart 8 timmar sa det ar inte sa lange kvar att vanta innan man hamnar pa bali.
Allt har hittills gatt valdigt bra, fick bra platser pa planet (12h flyget). Bra platser, med samre grannar. En vild barnfamilj pa 4 barn. Som var overallt, spillde mat pa mig och sen slutligen somnade pa mig. Men lite mysigt var det allt. Som ni forstar mina vanner blev det darfor inte mycket somn. Utan mer utav spelande och film kollande. Det gick anda hyffsat fort och flyga. Sa nu ar det jobbigaste gjort (som vi vet om iaf) och det kanns ju valdigt bra.

Nu har vi alltsa hittat datorer vid sofforna vi sov i, som det nu star en skylt ser jag att man inte far sova i, ojda.

Nu skall vi snart se om varan flight kan komma upp pa tavlan, vi har vantat pa det sen kl 6 i morse.

// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0