Bali dag 7

Dagen borjade med att vi kakade frukost, som man kan gora pa hotellet tydligen :) igar fick vi bananpannkakor och idag var det toast och frukter. Sen gjorde vi oss redo for stranden. Var gott att vara dar pa formiddagen for det var inte lika svettigt dom igar. Pa eftermiddagen lag vi vid poolen och laste och bara slappade, tog det lugnt med solen idag eftersom vi blev lite roda.

Idag nar jag satt ute i godan ro och ritade och laste sa kom det forbi en kille/man och borjade prata med mig han undrade om man kunde vara ute och jobba i Sverige pa vintern och jag forklarade att ja det kan man, men han trodde anda att alla jobbade inomhus. Sa fragade han mig om jag ville se hans arbete sa ja sa javisst! Sa plockade han fram typ 30 olika bilder/malningar. Sa jag ropade pa Jenny. Han sa att prister kom i sista hand och att han mer ville att vi skulle ha hans bilder och ta med dom till Sverige sa att nar han dpr sa ska vi beratta for vara barn om han och bilderna, typ.
Han sa ge mig ett pris, vilket som helst! Grejen var att bilderna var sa himla fina och det kansdes skamligt att lagga ett lagt pris men jag gav 300, hade saker fatt betala 1000 kr for den dar hemma, jattestor bild var det.

Sen sa gav han sig inte forsen Jenny ocksa kopte, han satt liksom kvar pa varan veranda och vantade haha. Han var bildlarare pa en skola forresten.

Vi har tvattat idag ocksa, eller inte vi men. Man bara lamnade i vag sina pasar med tvatt sa kom dom tillbaka tvattade, vikta och drankta i tvattmeddel, javlar vad det luktade haha.

Forlat att det inte kommer upp sa mycket bilder, men min kamera gick i sonder igar och just nu haller Jenny pa och lagger upp sina bilder och det tar typ 20 minuter for en bild. Tro mig, ingen stress har :) Sa bilderna kommer nar dom kommer typ.

Imorgon skall vi troligtvis boka biljett till Gili :)

// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0