Bali dag 6

Idag har vi surfat och det var en grym upplevelse jag lange velat gora. Jag, jenny och tva slovener var det som tog en surflektion idag. Vi hade tva instruktorer som visade hur man skulle gora och sen var det bara att satta igang. Det gick forvanasvart bra :) Skall gora om det massa ganger till har ! Sjukt go kansla, okej som ni marker svavar jag lite pa moln, men det ar faktiskt en drom for mig !! :D Vi har aven brannt oss idag, benen och armarna

Igar nar vi satt och kollade pa nan film som visades pa resturangen utanfor vart hotell sa hamnade vi brevid en kille fran Slovenien, det var ratt ballt att hora hur dom har det dar. Inte ofta man pratar med nan dar ifran menar jag. Han heter Rocky och sen kom aven hans pappa, han var hur soft som helst. Bjod oss pa cider och sen kopte han armband (for luck) som vi 4 skulle ha. Det var dom vi surfade med idag by the way.

Forut satt vi pa stranden i solnedgangen och da kom Sue, en forsaljare som gav mig ett armband en dag och da lovade jag henne att jag skulle kopa nagot av henne en annan dag. Sa idag kom hon och vi kopte 20 st armband av henne :) 10 kr styck, ratt bra pris. Och igar gjorde jag monster prutningen pa ett par shorts, dom kostade fran borjan 250kr och jag fick ner dom till 55 kr, ratt sa bra va :)

Imorgon blir det nog en lugn dag for varan del, skall nog bli bra vader sa :)


// Maaalin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0