Bali dag 3

Idag har det varit sol forforsta gangen sen vi kom hit, alltsa inte sa att solen har stralat hela dagen men den har iallafall visat sig och det ar vi tacksamma for. Vi gick ner till centrum idag for att leta hotell, dom forsta vi var i var skit dyra, typ 1000 kr per natt och det ar too much, sen gick priset ner nagot och aven kvaliten. Gula kuddar och toaletter som inte gick att spola pa. Efter en stunds letande hittade vi ett som var bra och inte allt for dyrt :)

Pa stranden har det hant grejer idag, vi blev intervjuade av 3 studenter som forsokte lara sig engelska och sjalvklart stallde vi upp, so sota!
Sen sa gjorde jag lite fletor i mitt har och da kom det fram 3 tanter och ville ge oss allt fram massage till armband, jag fick faktiskt ett armband for jag var sa snall.

Vi har atit pa en jattegott gatukok idag, fried rice hur gott som helst ;) Sen tog vi en taxi hem och han som korde ville typ guida oss runt om pa on och gav oss ett bra pris sa det tanker vi nog gora nagon dag.

Ikvall ska vi aka till centrum igen och ata, nagot billagare an vad det rakade landa pa igar. Vi flydde fran alla fulla manniskor in pa ett hotellet/resturang (lyxhotell) dar var det dyrt, snyft ! Sa ingen mer lyx for oss mer nu!

Hoppas ni inte snoar igen dar hemma puss och kram till er !


inte sa bra vader men en stund sol fick vi idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0