Yeeeaah

Igar gick vi ut och at pa Tree house, 8 svenskar och en amerikan. 4 fran norr och 4 fran soder. Frolunda mot Modo ! Och en amerikan som inte fattade alls sa mycket utav vad vi sa, men vi alla gjorde vart basta att lara honom alla svenska snapsvisor vi kunde. Det var skoj. Helt underbart goa manniskor! Synd att man traffar dom nu nar man skall hem.
Sen skulle vi dra vidare till Raggae-baren men Jenny madde inte alls bra. Sa vi gick hem. Hon var alldeles svinfardig nar vi val kom hem. Det var lite laskigt. Hon mar fortfarande inte helt bra, feber och sadar. Sa jag har vart i vag och kopt te och gjort till henne. Far hoppas hon mar battre i morgon nar vi skall flyga sa lange, det ar ju lite mardrommen att ma daligt da. Men hon sager att hon skall ut och shoppa ikvall i allafall, sa det kanske ar pa battringsvagen.

Nu haller jag pa och lagga over alla bildet fran Jennys kamera till mitt minne eftersom min kamera gick sonder har nere. Den tal (talde) vatten,stotar,kyla och "rubbet" men det pallade tydligen inte lite surfing.

Nej nu far jag ga tillbaka till Jenny och kolla hur det gar, fick inte vara borta for lange for hon ar sa rastlos. Stackarn!
Ses snart :)




Gissa amerikarnaren !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0