Vaaart ar det fina vadret ?

Trott pa att saga det men fortfarande ingen sol. Idag var jag riktigt rastlos sa jag bestamde mig for att ga ut och ga en svang pa on. Gick langs vattnet och det smaregnade hela tiden, det var gott anda. Sen sa at vi lunch pa ett mysigt stalle, man satt som uppe pa en altan bland kuddar och sadar. Pa vagen tillbaka bestammde vi oss for att ga och ta en massage. Balinesiskmassage. Det var en helkropps massage och ibland maste jag saga att det var en aningen skrammande i mellanat, har aldrig vart pa nagon san massage innan. Men det var skont for ryggen, den har ju verkligen langtat efter en massage.

Ikvall lar det inte handa sa mycket. Pa Gili ar "festdagarna" mandag,onsdag och fredag. Vi lyckades pricka in Tisdagen och igar orkade vi knappt leva, sa dar missade vi det och pa fredag tanker vi inte festa for pa lordag vantar en lang battur pa det guppande havet :) ni forstar sjalva. Rocky (killen fran Slovenien) fattar inte att vi kan tycka det ar gott och bara ligga pa stranden och lasa en bok och koppla av. Vi sa att vi laser aldrig hemma sa kan vara skont att bara kunna ta det lugnt medans man har all tid i varlden till att gora precis vad man vill, nastan precis vad man vill. Han tycker man skall dricka alkohol varje dag, dar ar vi inte pa samma niva, tur ar val det. Att aka till Bali ar ingen suparresa direkt, har finns sa mycket annat.






Varan Bungalow


Lite vatten !!!


Bandet som spelar pa Sama-Sama


Rokelser :) overallt ! Mmmmmm



// Maaalin

Kommentarer
Postat av: AK

Hahah Fy fan va gött!

Rökelser och ryggmassage det var j det ända du pratade om förr i tiden ;D



Låter ju grym gött iaf!



Saknar dig en trappa ner, flera gånger har jag vart på väg ner, eller tänkt skicka fika-sms.



Vi får ta igen det när du kommer hem!

puss och kram

2010-11-04 @ 18:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0