Sista dagarna

Hejhopp, igar traffade vi en kompis till Jenny som var har pa Bali och halsade pa en kompis (fran Kungalv) annars jobbar hon i Australien. Sa igar satt vi pa deras altan och pratade. Och i kvall skall vi ut och ata med dom plus 6 tjejer fran Umea. (tror vi)
Skall bli nice. Igar surfade jag igen, men det gick inte bra, vagorna var helt brutala sa jag fick ge upp. Ska ge mig pa det i morgon igen. En sista gang innan vi aker hem. Vi hade forresten ingen strom har igar fran klockan halv 9 till halv 7 pa kvallen, det var spannande. Pa alla mat stallen var det helt morkt, men dom har gasolkok sa man kunde ata i allafall. Men det var varre att ga pa toan eftersom det inte gick att spola. Men da far man vara kreativ. Vi tog vatten fran poolen i varan papperskorg nar ingen sag. Sa sen gick det fint att spola.

I forrgar sa var jag och Jenny ute pa en riktig tok-shoping tur. Vi gick in i varenda affar lang poppis 2 och nastan ut med nagot varenda gang. Jenny haller pa att lara mig att pruta, for jag kan typ inte. Kanns sa dumt att braka om nagra kronor typ. Men det ar lite som en sport, det galler att inte vara den som ger sig.

Idag har vi lamnat in 2.5 kg tvatt var. Det kostade 20kr. Ni forstar kanske hur billigt det ar. Sjukt.

Solkramen ar slut och da borjar det bli dags att snart packa vaskorna och dra sig mot kallare vader, burr. Inte jattesugen pa kylan.





Kommentarer
Postat av: S

haha Jenny lyckades på kortet :P

2010-11-19 @ 18:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0