Surfing gor min dag !

Da har jag antligen fatt surfa igen, som man langtat. Idag var det ganska stora vagor till och fran. Darfor gick det ibland ganska galet till, inte for att det gor ont att ramla direkt. Fast idag fick jag bradan pa nasan, trasslade in mig i fangremmen och gjorde volter under vattnet och pa nagot konstigt satt har jag fatt som brannsar pa magen av bradan, aaao vad himla ont det gor. Men gud vad det var vart det! Skulle kunna gora om det igen och igen. Pa torsdag skall vi aka till "dreamland" en strand dar surfingen skall vara bra, men jag tror det ar for proffs sa far val se om det blir nagot for mig.
Nar vi anda ar ute och ror pa oss skall vi ocksa aka till Uluwatu (vet inte om stavningen ar ratt) dar har dom ett tempel och sa finns dar apor som ska vara lite halvgalna. Det skall bli kul.

Har vart ganska fint vader idag ocksa, hoppas pa det imorgon med. Sa pa eftermiddagen passade jag pa att ga en svang langs med stranden fast uppe i skuggan. Det ar dar alla lokalbor haller till. Dom sitter och spelar gitarr och sjunger eller bara slappar. Harligt att lyssna pa, manga ar valdigt musikaliska. Sa softa.

Manniskor ar vanliga har och valdigt hjalpsamma. Det tycker jag om. Och sa ar dom oppna! Lite mer av deras satt att se saker tanker jag plocka ner i mitt bagage hem i allafall.
Nu ar det sovtime.

//  Maaalin



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du gör min dag !

2010-11-12 @ 13:42:23
Postat av: Anonym

Du gör min dag !

2010-11-12 @ 13:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0