Snart har vi en vecka kvar

Igar sa var det en valdigt varm dag, pjuh. Vi surfade och det gick bra. Pa eftermiddagen gjorde jag en footscrub, fast resultatet var val inte sa bra. Fast battre an innan tror jag. Dom typ filade och skrubbade fotterna och benen.

Idag sa har vi ocksa surfat och jag bad om att fa testa en ny brada, en lite mindre som var betydligt svarare, kom bara upp pa huk. Nar vi borjade surfa i morse var vagorna hogre an dom nagonsin vart sen vi kom hit.
Det var kul, men jag tappade kontrollen och hamnade under vagen, akte runt som i en torktumlare och min rygg typ gick av kandes det som. Blev lite skraj kan jag lova. Sen atergick jag till den "vanliga" bradan.
Ikvall blir det ner till stranden och kolla solnedgangen och spela gitarr med Rid, han som vi hyr bradorna av.

Imorgon skall vi aka till en strand som heter Padang Padang, som vi tror skall vara fin. Kul att gora utflykter och inte bara vara har pa Kuta Beach jamt. Borjar bli lite langtrakigt. Jag som ar sa rastlos av mig! Men har anda kunnat koppla av bra med en bok i skuggan. Det ar en hemsk bok sa den fangar mig.




Paddla paddla paddla, man paddlar ju tusan allt man har. Man skulle behova
valdigt biffiga armar!!




// Maalin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0