Bali dag 12 (tror jag)

Har ar vadret fortfarande valdigt ostabilt, det ar fint pa morgonen men runt 12 kommer molnen fran Lombok och sa borjar det regna, inte sa kul. Som sagt hander det inte sa mycket har valdigt stillsamt och soft. Igar var vi och at pa Sama-Sama (betyder varsagod) som ar en reggae-bar med liveband. Sa efter att vi atit satt vi kvar och prata och ratt som det var kom vara vanner fran Slovenien in pa stallet, sa vi blev kvar dar ett bra tag. Och mycket dricka blev det ocksa. Traffade en kille eller tva stycken killar fran England som var med i armen och krigade i Afganistan, intressant och fashinerande att lyssna pa. Sara det hade du nog gillat, du tycker ju sant ar intressant :)
Fast Anthony som en av dom heter skulle inte tillbaka till Afganistan utan han ville hem och skriva egna latar, han var en gud pa gitarr. Pa baren fick vem som helst komma upp pa scen och spelade sa Anthony gjorde det och Jenny sa till alla att jag ocksa spelade sa holl med pa att hamna dar, tur var att jag lyckligvis slapp undan, vem vet vad som hade kunnat handa da. Usch.

Det dansades en del ocksa, speciellt en tokig gubbe som var hog pa svamp (magic mushrooms). Han stod och dansade for sig sjalv och hade en valdigt obehaglig min. Snurrade pa handlederna och sag valdigt gracios ut (NOT).

Sen vet vi inte vart tiden tog vagen men vi var val hemma runt 2 och da deckade vi, very hard!

Inte vart sa bra vader idag som sagt sa vi har last och slappat for det mesta. Gatorna har ar helt oversvammade nu for dom har inte brunnar har, inga asfalterade vagar allt ar bara jord. Tar tid for vattnet att rinna undan. Askade och regnade en hel del har nyss sa.

Nu skall vi snart ga till varan favorit resturang och ata nudlar, sen skall vi mota upp Rocky och hans pappa (slovenierna) och ga ut nanstans, men idag blir det bara vatten tro mig, sa aldrig mer forut sa antar att det skall hallas ett tag till !!

Pa lordag aker vi tillbaka till Bali skall bli ratt skont for jag borjar bli lite rastlos har nu, vill tillbaka till surfingen!!

See Yaa // Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0