Bali dag 11

Idag har vadret varit daligt men vi bestamde oss anda for att ga ett varv runt on. Letade snackor och sadar sa nu har jag med mig en pase hem till Sverige :) Nar vi kom tillbaka var det lite battre vader sa vi gick ner till stranden och badade och at lunch. Sen borjade det regna sa vi gick och kopte en film, catch me if you can. Igar nar vi hade atit var vi pa utomhus bio. Ratt frackt.

Det ar valdigt lugnt tempo har pa on. Hander inte sa mycket. Trakigt att det inte ar sol for vi vill snorkla och da ar det ju finast om det ar sol, sa vi hoppas pa i morgon.

Idag ar det exakt tre veckor kvar tills man ar hemma igen. Nu galler det att ta vara pa tiden.
Sa fort vi kommer tillbaka till Bali skall jag i allafall surfa. Det gar liksom inte har for det finns inga vagor och sa ar det rev runt hela on, sa det passar mycket battre att snorkla :) Det ar ju inget fel pa det sa !!


Pa baten till Gili




Cykeltur runt on, svettigt kan jag lova !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0