16 November

Har inte skrivit pa nagra dagar sa tankte beratta om Padang padang. Det var ju inte den stranden vi trodde att det var, men den var jattefin. Man fick ga ner pa en trappa genom ett jattesmalt bergsskred. Sen kom stranden och den var liksom omringad av berg med massa gron vaxtlighet pa. Jattenice. Vattnet var tyvarr valdigt smutsigt men inga vagor. Det var fint och ha sett det.

Idag har det varit mulet nastan hela dagen. Vi akte med Rickard till flygplatsen for han skulle boka om sin biljett, aker hem imorgon. Efter det sa stannade vi till pa Discovery malen, Rickard kopte nagra t-shirtar och sen at vi lunch dar inne. Nar jag och Jenny var dar forsta gangen sa gick vi igenom stallet pa 20 min, men nu har vi upptackt att det finns tre vaningar till. Det passade ju fint att ga dar idag nar det var trakigt vader. Nar vi kom tillbaka till hotellet sa kom solen och da la vi oss och laste vid poolen en stund. Jag haller pa och lasa en seg bok (flickan under gatan) sa jag blir sa trott att jag bara vill somna hela tiden.

Nu skall vi snart aka med Rickard till ett sjukhus (tror vi) han skall troligtvis fa nagot intyg sa att han kommer hem imorgon. Spannande att se hur ett sjukhus pa Bali ser ut, kanske inte det man brukar se pa sin semester..

Imorgon hoppas jag pa stralande sol, det kanns som att det ar dags for surfing igen. Igar gick det inte for att vagorna brot sa tidigt och det var for stromt.

Nu ar det bara att ta vara pa den sista tiden kvar har, ar ju mindre an en vecka nu. Kanns lite konstigt nar man har varit har sa lange.


// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0