varning för halka

Jag funderar på vad alla som skall ploga motorvägen gör kl 6 på morgonen? Inte verkar dom jobba iallafall. Jag brukar allltid klaga på plogen eftersom den oftast bara är jobbig och väcker mig när jag vill sova. Antar att jag får igen för dom onda tankarna nu. Ingen hade plogat för mig i morse när jag skulle åka ut till Uddevalla på jobb. Såg typ mitt liv passera i revy eller vad man nu säger. Var tvungen att köra om en långtradere i omkörningsfilen som inte var okej någonstans. Så jag tog ett krampaktigt tag i ratten, blundade och tryckte plattan i botten (inte alls). Hela bilen vingla fram och tillbaka i dom jäkla spåren som var, glad att jag tog mig fram skall jag bara få be och tala om. Nej jag säger inte att dom gjorde ett dåligt jobb, dom gjorde ingenting.

Nu sitter jag här och snoret forsar om ni ville veta, jag är sjuk. Skall hjälpa Sara att installera ps men det funkar inte, jag ger upp. Positiviteten flödar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0