Jag heter Malin

Ni vet en såndär dusch som sätts igång bara man snuddar vid knappen? En sån skulle jag städa förut. Sen får ni räkna ut resten själva.

Har träffat på lite speciella människor idag. Och då kan "speciella" vara negativt eller positivt, har inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker. Eller om jag ens skall tycka något. Det kändes lite konstigt i vilket fall för det gick liksom inte att kommunicera. En av dom frågade mig om jag ville ha med mig pantburkar hem så jag kunde panta? Jag sa nejtack. Kändes som om hon tog illa vid sig då. Men jag ville inte ha dom. Det var väl det vi sa till varandra sen så frågade hon om mitt namn 10 gånger fast sen skrev hon upp det på en lapp och kallade mig fel i alla fall. Hon sa ju i och för sig innan att hon hade svårt för namn, men inte så svårt.
Men det är tur att alla människor på denna jord inte är lika för då hade det vart väldigt tråkigt. När jag gick på skolan kunde jag väl aldrig tänka mig att jag skulle få jobba och prata med "toktanterna". Men idag var jag en av dom.



Jag är supersugen på att skaffa hund igen...kanske en sånhär livig liten sötsak. Skall göra en för och emot lista.
Nu väntar vi på jobb men inte försen klockan 15 igen, skall nog ut en sväg i solen innan dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0