piggflu

Igår var jag ledig och då gäller det att man jobbar undan saker som man borde göra. Så igår var jag först hos min mormor och fikade och grejade lite. Tog kort på mammas bil som hon skall sälja, var på banken, apoteket och vårdcentralen. Behöver inte vaccinera oss inför resan vilket kändes bra. Hade nog vart för sent för det nu i vilket fall. Sen skulle jag laga mat, fiskpinnar och var så hungrig så jag gjorde värsta berget! Tog två tuggor sen blev jag superallergisk. Vet ju att jag inte tål fisk men fiskpinnar brukar gå bra, jävla icas egna fiskpinnar! Fick slänga allt, snyft.

Jag har blivit förkyld, fast bara ibland, mest på natten. Det är skummt. Jag börjar jobba kl tre idag, lite segt. Missar träningen ..



13 dagar kvar !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0