keep up the good mood

Hela morgonen var liksom gjord för att försöka få mig på dåligt humör. Jag var trött och det spöregnade på mig när jag kl 8 cyklade från nösnäs. Kom hem och var jätteblöt och hungrig, ingen mat. Gick och handlade. När jag skulle gå ut från affären öppnade sig inte dörren för mig (händer jämt) så fick jag stå där några mintuer, fram och tillbaka. Tillslut kom jag hem. Äntligen dags för frukost. Då sågade jag mig i fingret med brödkniven, det kom blod, aj. Men trodde ni jag skulle bli sur för det där. Nehe inte alls. Inget kan få mig arg.






Det låg ett papper på min säng när jag kom hem idag, det stod: Vad vill du bli när du blir stor? Den frågan förföljer mig vart jag än går. Vad ska du plugga? Måste man veta nu? Tydligen. Lite stressad blir man ju. Först skall man hinna göra massa kul. Sen när man känner att man sett det man vill så kan man börja fokusera på sånt. Så får det bli. 
Först drömmar.  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0