Hörde jag ett ja?

Varför ger dom en alltid så dåligt samvete? Idag när jag skulle ringa och boka en resa så frågade hon om jag ville betala 10 kr i klimatbidrag. Egentligen sa jag nej inombords men vad kom ut ur munnen. Ett JA. Eller hon sa, var det ett ja eller? Asså grejen är inte att det känns skit att ge 10 kr för det är ju ingenting egentligen, utan sättet dom alltid får en att betala. Jag kan bara inte säga nej. Vill säga nej bara för att dom är jobbiga. Och som om planet jag åker med släpper ut mindre skit bara för att jag betalar 10 kr, nej skulle inte tro det. Men jag är glad ändå för jag skall åka till solen. Fast först måste jag till banken och ta ett rån.






"Tänk om jag skulle klaga på alla dina svagheter, din hjärna tillexempel" ja man tackar för den men du är söt i allafall.


Kommentarer
Postat av: Winkler

10 spänn...det var det löjligaste jag hört... Vart ska du åka?? Massa Kramar

2009-09-02 @ 21:25:58
URL: http://winkler.blogdog.se
Postat av: Malin

Till Tunisien :)

2009-09-03 @ 10:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0