happy friday

Man kan tänka att man har så mycket att skriva om när man inte bloggat på ett tag men om man gör i princip samma sak varje dag så är det inte så intressant. Det roligaste som hände på jobbet idag var när jag fastnade i en "ryggsträckarmaskin" och blev hängandes upp och ner på i 5 minuter innan Marika fick loss mig. Då hade allt innehåll i fickorna bildat små högar på golvet. Det var kul!
Men snart är det helg, jag har bara två dagis kvar att städa innan jag kan slappna av helt och hållet, men får inte börja försen klockan 5. Kommer nog bara orka göra ett idag. Det andra får jag göra i morgon eller på söndag. Sug!



It turned out to be like I thought..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0