skål

Nu tar jag semester en vecka. Så här kommer det vara dött, som vanligt typ fast lite mindre. Hur som helst så har det var en helg med inslag av mycket. 20års fest+bartömning, karate ont i magen, spruckna byxor, fotboll  <3

Min flygrädsla har börjat smyga sig på lite grann här nu, huh. Men det är inte farligt hallå mycket farligare att åka bil ju. Eller hur?!



Jag kan flyga jag är inte rädd.....

Jag vaknar och du är det första jag ser.
Du gör mig lugn på ett sätt som bara du kan.
Jag vet att du sover och jag lägger min hand på din.
Kan inte låta bli att le, le åt det vackraste jag vet.


Kommentarer
Postat av: Winkler

Ha det nice!

2009-09-28 @ 23:13:33
URL: http://winkler.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0