be true to me

Barn är så härligt ärliga. Idag när jag och Ak var och städade på Jörlandaskolan så skulle 2 tjejer tvätta händerna och dom frågar såklart vad vi heter. Så som alla barn gör. Jag tyckte vi hade en trevlig pratstund där men så utbrister en av tjejerna "Mina brakskitar hade ni inte tyckt om". Nej tack det tror jag inte vi hade.
Som sagt ärliga.

Sitter här och väntar på att jag skall åka och jobba lite igen. Började kl 6 i morse blir en lång dag idag. Laddar med LW´s nya platta. Den är väl helt okej men inget emot hans gamla skivor. Men när man var 14 var väl allt bra.. blandade känslor med hans musik. Beror helt på vilken balans man är i, ibland går det inte alls. Too much !



Nepp, time to clean up some shit. Dagis näääästa.....
Sen räkor och mys som belöning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0