betongkeps

Ännu en dag i paradiset! Man vaknar upp... och sen undrar man vad tusan man är vaken för. Hade t o m träningsvärk i vaderna. Jag är inte gjord för att jobba tror jag. Men jag skall bli! Jobba jobba jobba jobba.

Ett glas vin ger en avslappnande effekt tar man ett till blir man lite tröttare, tar man ett till blir man supertaggad. Det är en svår balansgång man måste lära sig. 

 Så vad händer idag? Jag vill låna en bok så jag skall ta mig ner till torget. Åh kul utforska torget lite. Skall köpa vita papper. Fixa ny bikini, än är inte sommarn över! Hyra en film, fastän att vi inte kan kolla på film. Men idag är det tvång på det. Män som hatar kvinnor kan man inte se den så skall man aldrig mer försöka se på film. Då har man gjort sitt. Den är grym!
Tacos får det bli idag också!
Inte att glömma, två matcher idag. Först Vallen-Strömstad. Sen spelar Sverige också.
Ja inte tjejorna för dom är kääss.






Cause I'm trying to be somebody.
I'm not trying to be somebody else.
This life is mine. I'm livin'.
Don't you know me?
I won't ever let you down.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0