vilken jävla dag :D

Idag jobbade jag med J och jag säger bara att det här är en dag jag inte kommer glömma på ett tag. Började kl 6 och skulle till stan, första gången vi åkte dit själva på jobb. I jörlanda kommer vi på att vi glömt vägbeskrivningen och vi har ingen aning om vart vi skall eller vilka jobb vi skulle göra. Jobb: 5h, Bilkörning: 4.5h. Inte okej någonstans. Vi hade två näradödenupplevelser...1. jag glömde väja och det kom en stor lastbil, blev lite svett där kan jag säga. 2. en kille har sin kamphund lös och den hoppar upp i den öppna rutan där jag sitter och frågar efter vägen. Såg mitt ansikte försvinna i ett naffs. Men det gick bra. Ringde och asgarvade/grät till chefen som tyckte vi var två riktiga bonnar. Det är fasen i mig inte lätt. Men vi löste det tillslut med 100 samtal till AK som hade lite utav krisjour, fast att du är sjuk och allt. Har aldrig känt mig så vilsen som jag gjorde idag. Det ända rätta är att skratta åt det. Det är tur att det inte är vi som betalar bensinen. 

 
Krya på dig !


Kommentarer
Postat av: ak

Tack babe! =D

2009-10-25 @ 16:07:59
Postat av: Winkler

är det posten du jobbar på ?? Miss you

2009-10-25 @ 22:20:42
URL: http://sandrassanningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0