when I feel too free

Kan man inte bara kolla i tvättmaskinen efter sig om man glömt kvar något. Något personligt typ som underkläder, euh. Jag har i allafall varit så snäll idag att jag både tvättat och torktumlat någons..såg ut som kalsonger men kan lika gärna varit ett par väldigt stora trosor. Det var inte okej och jag tänker inte spekulera vidare i detta. Överväger dock att hänga upp en arg lapp.

Just nu flödar fantasin här. Håller på att klippa, tejpa, skära mig med rakblad i fingrarna och måla. Det är en sak som skall upp på väggen men det krävs lite innan det går att måla. Får se hur det går. Antagliegn förjävligt, men får alltid räkna med det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0