left right up down

Helgen kom.. och nu är den över. Måste det jämt gå så fort? Favoritfredag, jobb i stan med AK.
-Åh här är jag född. (vi åker förbi Mölndalssjukhus) Vart är du född?
- BB tror jag.  (AK)
Det menar du inte. Men man kan ju inte alltid ha alla hästar i stalllet.
Sen kom kvällen och då kom det hit en massa tjejor, trevligt. Vet dock inte vad mina grannar tyckte om det. Ännu inga livstecken från hon under. 6 dansande elefanter typ..



Målet var Sticky så vi tog oss till Sticky. Där vann jag 120 kr på nått spel som jag inte ens hade förstått nykter. Jag är smart när jag är full.

Igår blev det Gbg. Massa mat, regn på liseberg och bio. Fame, brabra. Och tummen upp för den kvällen.

Och idag är det söndag och jag har ramlat med cykeln. Det var kul och jag kunde inte sluta skratta, hoppas att någon såg mig och fick skratta lika mycket som jag. Jag halkade i en hög med löv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0