uppdatering

Nu finns det lite saker att skriva om här inte för att jag har haft tid för jag har jobbat nu i två nästan fulla veckor, helt kalasbra har det varit.
 Har fått en operationstid i mitten på april och det känns både bra och dåligt. Känns skönt att man vet när det skall hända men hade gärna haft den reda nu i mars så man var på 0 så fort som möjligt.
Jag har flyttat, igen. Denna gången hem till Nea, så nu bor jag här i ett rum och det känns väldigt bra. Björn hjälpte mig att flytta på i fredags så redan i lördags var allt på plats. Åkte till Orust senare på lördagen och sen åkte jag och Helen till stan. Satt på Sense en stund och tog en drink. Alla chaffisar i hela Sverige verkade vara upptagna med att kolla Melodifestivalen. Och på tal om det, vad hände där då? Opera, ja men det kan funka.
Idag fick jag ett glädjande samtal alltså, skall på intervju till posten på måndag. Hoppas hoppas....



I morgon kommer det bli en bra dag för det vet jag redan nu !


Pusss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0