i rörelse

Cyklade i superhög hastighet till gymmet i morse sen var det hem och diska en snabbis för att sedan bege mig till mitt älskade Stora Höga, där var allt sig likt. Alltså inga drastiska förändringar. Tvättade mammas bil hos mormor och morfar sen fick jag gå in och värma händerna lite. Då kom morfar hem och sa några visa ord. " Man lär sig av sina misstag". Och syftade på min (första) böter, kände inte riktigt att jag ville ta upp att jag fått en till. Så jag nickade bara instämande. Efter att ha ätit brutalt många Tjörnkakor så körde jag vidare ner till havet. ÅÅåh härliga väder nu måste detta hålla i sig.


the sun is shining the weather is sweet yeah

Cyklade ner till torget och där träffade jag Björn utanför vårdcentralen. Han tror att jag förföljer han och det gör jag också!

// M


Kommentarer
Postat av: B

STALKER! :O

2009-03-19 @ 23:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0