Grinus?

Vissa saker är svåra att tänka sig hur det skall gå till. Tillexempel som att min bror skulle tvätta sina kläder själv. Känns som om det nästan bara kan sluta på ett sätt då, i tragedi. I natt klockan 00.50 hade min bror ringt mig och jag sov så jag svarade inte. Så här i efterhand inser jag att jag borde svarat. För nu hamnade tvättmedlet i sköjfacket i stället. Ingen vidare hit. Så i morse när mamma ringde så fick jag mig ett gott skratt.

"Malin, du borde inte tvätta hemma hos mig nu. Eh, Niklas försökte tvätta igår och ja vi kan väl säga att det inte gick så bra."

Alltså tvättmaskiner är inget man bara handskas med sådär. Det kräver en viss teknik. Sån som tjejer har mer än killar.

Fick ett sms från Björn förut som hade tvättat sin första tvätt någonsin förut. Det verkade ha gått smärtfritt. Jag skällde på Björn för några veckor sen eftersom han är 20 år och aldrig hade tvättat själv.  Det var väl kul? Applåd till dig B!

Skilsmässa på gång här i vårt hem ser det ut som, lappar på allt möjligt. Så jag har vart nere på torget och köpt mat till min hylla. Sen bar det av ut på havet med mormor och morfar. Vi dörjde men det är inte så lätt att få napp när fiskarna befinner sig på 30 meters djup. Men det var liksom skönt att komma ut och andas lite igen. Feels like home to me.




Kommentarer
Postat av: BJ

sjukt bra jag är ;)

2009-06-17 @ 23:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0