Sth

Bra start på dagen med en mysig morgon. Sen så fortsatte den vara lika bra. Åkte till min kära hemort Stora Höga och där var det tänkt att vi skulle åkt ut till holmen och käkat lite men planerna blev lite omkastade. Det åskade och regnade så vi hamnade på karins trappa istället. Skrattat har jag gjort och druckit alldeles för mycket kaffe. Sen blev det hur som helst jättebra väder så vi drog ut på havet tillslut.
Pratade gamla minnen.
"Det börjar bli dags för mig nu. Jag har aldrig sovit under bar himmel. Jag har alltid hamnat under tältet. Eller mer som en madrass i tältet." Karin funderar.



Vi har även kommit fram till att vi börjar bli gamla eftersom vi får ont i lederna när vi suttit still för länge. Det liksom knakar.

Grusvägen som vi gått så många gånger.


Kommentarer
Postat av: BJ

mohaha, titta vad jag hitta :D ThePavementTheBeach-WEB-2009-PWT.rar" rel="nofollow">http://rs643.rapidshare.com/files/239226208/Deportees-UnderThePavementTheBeach-WEB-2009-PWT.rar

2009-06-23 @ 01:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0