Posten

Har vart på introduktioinsdag på posten. Ja men det verkar bli hur bra som helst i sommar. Börjar jobba v.26 och ända fram till 34. Hade fått brev från chefen i Stockholm : Vi skall blogga på postens hemsida om hur vi tycker att det är att jobba som brevbärare. Hur mycket  finns det att skriva egentligen? Jag sa att blogga inte var något för mig.
Nu längtar jag tills jag skall börja jobba. Typ tillbaka till verkligheten eller något sånt. Det är bra för mig med lite fasta tider. Loooove it !

Jag har vart jättetrött i flera dagar nu vet inte om jag håller på att bli sjuk eller så. Men idag har jag på något sätt fått för mig att jag skall springa upp till vallen. Vet inte riktigt hur långt det är men. Skall först ta mig till Stora Höga och det är ju en go raksträcka som aldrig tar slut. Känns inte som om det kommer gå speciellt snabbt idag heller.
Får se om jag överlever..

Tror jag blivit kompis med hunden som är här nu också. Bara att ge han massa korv.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0