hit me hard

Underbara sommar! Jag, Ak och Vickan drog ut med båten, röda bergen. Hade lite oflyt idag. Skada nr 1, klämde mitt finger när vi skulle lägga till, ajaj. Sen när vi skulle bada var jag testkanin och hoppade i först då blir jag förföljd av en rödmanet som vill bränna mig så jag skall skynda mig och ta mig upp ur vattnet då sker skada nr 2, jag slår i och skrapar upp knät, ajaj. Hatar rödmaneter. Sen går allt vädigt lugnt och fint ända tills vi skall gå bort till bilarna. Då trampar jag på en geting, alltså skada nr 3, ajaj. Blir så trött ibland.

'

Sen blev det ett dopp i bastevik, lite sötvatten kändes gött efter en rätt salt dag. I morgon väntas ännu en solig dag så antar att det skall tillbringas vid havet. Det är så det skall vara.

Spellista ikväll
let my shoes lead me forward
- jenny wilson
satan vad ont det gör- lasse lindh
en timme en minut- kent
kylie from Connecticut- Ben Folds
första dagen i mars- Almedal
badlands- Bruce Springsteen
fall apart again- brandi carlile
your winter- sister hazel
on call- KINGS OF LEON

"Sold my bed, no need to sleep these nights
Walking rounds in search for stars these nights
The sky is perfectly brown instead of black
Let my shoes lead me forward, please bring me some luck

It's ok, hey come on, no time for education so let's go
I can't stand all these rules,
I'm gonna turn my back to everything I know
It's ok, come on, I won't do the things they learned me"





 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0