Bra för att vara söndag

Idag åkte jag och Björn på en roadtrip till Kungsbacka för att besöka Freeport. Där hade jag aldrig varit och Björn hade i alla fall varit halvvägs innan. Jag åkte dit utan några som helst förväntningar. Det ända jag förväntade mig var att det skulle finnas kläder och det gjorde det men inget som passade fröken. Efter ett varv så hade Björn hittat något i ungefär alla affärer vi besökt. Flyt som han hade fyndade han en tröja på Filippa K och är nu mer än stolt över sin påse där ifrån. Själv fick jag i brist på något köpa ett par skor, inte alls dom jag egentligen ville ha. För dom jag skulle ha var försvunna inne i affären. "Finns i sjön". Kan väl säga att jag inte hittade dom. Men vad tusan skor går åt och det är roligt att köpa.
Björn Borg affären var toppen också.
Eftersom jag inte riktigt kunde få nog av shoping så svängde vi in på backaplan på vägen hem. Ingen shopinglycka för mig där heller.




Så jag åkte till Vallen och kollade matchen. 3-2 till Vallen mot Sandarna. Tummen upp!
Nu har jag lovat min gitarr att jag skall ge den lite mer kärlek så antar det är dags att spela lite. Eller kanske i morgon om Nea skall sova. Någon börjar ju jobba i morgon och det är inte jag.


Kommentarer
Postat av: BJ

filippa k!!! ♥♥♥

2009-06-15 @ 01:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0