pissregn

Det är konstigt att man aldrig är nöjd och alltid finns det något att vara grinig över en sånhär dag eller skall vi säga att det inte är den bästaste veckan. Förra veckan så bad jag inte om något annat än regn, var trött på att efter att ha suttit i en bil i 3h fått vrida ur byxorna. Men nu när regnet väl kommit jo då regnar det ju in i bilen och på mig. Fast så är det, man får gilla läget bara. Och så är det med det mesta man inte kan göra något åt. Bara att bita ihop och tänka på något annat. Hellre att kunna ha rutan stängd och tycka att temperaturen går att leva med än att ha vevat ner alla rutor och gjort allt som går och inte kunna andas i bilen. Se så positiv jag var och ändå har jag ont i magen.

Och första låten som spelades när jag satte mig i bilen var, Bad day med R.E.M och då kände jag att den här dagen var redan bestämd. Its been a bad dayPlease dont take a picture Its been a bad day. Please...
Fast nu tittar ju till och med solen fram så nu skall det nog bli ordning på den här dagen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0