Mysig båttur och korvgrillning! ..?

Det var tanken denna dag,  Malin var sugen på att göra något och jag tänkte att då får jag väl trotsa mitt illamående och haka på! Så efter att jag tagit tag i mig själv  och hämtat Malin åkte vi till Ica och inhandlade Korvbröd, ketchup och en grill, för en summa som skulle kunna jämföras med Malins månadskostnad för mat. Enligt Malin då.
Sedan bar det av ner till Getskär där min båt håller till, men på vägen ner händer något, tror att peppen försvinner, så att åka båt känns alldeles för jobbigt helt plötsligt. Istället blir det att ligga på bryggan och titta på molnen som övertagit  all den blåa himmel, och efter det ett snabbt dopp i havet. Efter det skule det grillas men inte ens det orkar vi, vi drar hem istället tänker vi. Och här hemma sitter vi nu på min gräsmatta och har ätit några ganska halvgoda korvar.

Vad kvälleen har att erbjuda vet vi inte än... Just ni inväntar vi Ak för att göra upp fler planer, Megaparty eller megamys , det är frågan... Men mår man jätteilla eller är jättetrött så vet jag faktikst inte alls vad som är bäst.? Men imorgon väntar Grebbestad på oss så det gäller att ladda!

Varsin Trollerimix har vi iaf fått i oss efter att min mamma tålmodigt väntat på glassbilen!
Gäller att uppskatta det lilla!

Nu hoppas vi en bra kvääälll! Adjö! // Gästbloggare Viktoria Svensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0