sjuk

Vaknade i natt av att jag frös så jag tog på min en jättetjock tröja, men då blev det såklart för varmt. Insåg ganska snabbt att jag inte skulle klara att jobba idag. Eller rättare sagt att jag inte ens fick åka dit för då hade jag väl smittat ner allt och alla. Kommer att bli en fruktasvärt lång dag hemma. Det är inte alls kul. I morgon är det cup och då vill inte jag ha feber och känna mig segast i Sv. Aldrig okej!
Känner inte för att diska nu men det har liksom växt upp ett ganska högt berg som antagligen rasar om jag inte gör något åt det. Igår lagades det nämligen fin middag här. Rostbiff, potatissallad och skivade potatisar i ugnen. Det är inte varje torsdag det blir så god mat.



Funderar över att leta upp någon såndär kinesisk kur mot förlyldning, typ äta 8 vitlökar och andas in någon ånga. Kanske kan vara något.

Nu skall jag låta dagen sega sig vidare i snigelfart och börja diska.

// Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0