Isenta seger

Fy fan vad skönt när finalen var slut. Kände mig mer lättad än glad tror jag. Tjejerna var kalasbra och jag hade inte så mycket att göra där bak i målet, är väldigt glad för det.
Nu kan jag inte sitta still länge till för att min rygg tillåter inte det. Måste gå gå gå gå gå och gå.

Igår var det i alla fall väldigt mys. Hade en lugn (trots rätt hetsiga diskussioner) kväll hemma hos Lisa och vi åt tacos och sen kollade vi på en film. Åkte också en sväng med Ak´s rallybil. Jag tycker helt klart vi skall köra på våran plan till sommarn. Kan bli mer än bra.



Nu skall jag dra till Stivve !!


Peace out !

Att det lilla kan göra så mycket.
 
Tack för mig hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0