det finns så mycket

Finns inte mycket tid nu, det är jobba och sen hinner man knappt landa hemma försen man skall i väg och träna. Jag trivs när det är så, ständigt i rörelse. Fast äter helst inte smörgåsen som jag inte hunnit smöra löpandes.
Men idag är det ingen stress. Slutade fyra, nu äter jag nudlar som smakar bränt och väntar på att tvätten skall bli klar så jag kan gå bort till Nea och hämta lite vätska.

Jag tycker det är så praktiskt här..... ursäkta sa du praktiskt? Du är fyra år.
Hos er trivs jag.



Kan inte sova för att jag undrar och det snurrar så.



Det var länge sen vi sågs
Det måste gått ett år
Tiden rinner förbi
Stora människor har ingen tid
Det är vi som bestämmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0