chai-latte

När jag skulle upp kl 06.00 i morse så frös jag och hade ont i huvudet så jag tog det "tunga" beslutet att stanna hemma. Tänkte att det inte skulle vara så populärt att smitta ner barnen. Under kan ju ske och när jag vaknade någon timme senare var alla sjukdomssymptomer som bort blåsta. Eller ja, lite ont i halsen har jag faktisk.
Efter att ha ätit en ordentlig frukost (för ovanlighetens skull) innehållande gröt, ägg och knäckebröd så begav jag mig på cykel ner till torget för att hänga lite med Björn. Idag var det Expresso House som gällde och jag drack min första Chai-latte, blev lite besviken på smaken. Det blev för mycket av samma smak. Tackar vet jag den vanliga latten. När vi suttit och spanat in allt folk som gått förbi, rödhåriga och haltandes, drev vi runt i lite olika affärer och Björn fyndade en randig tröja. Som dessutom var nedsatt, scoooore ! Jag tänkte på min ekonomi, fick ont i magen och höll hårt i pengarna. Vi gick till biblioteket och lånade massa cd-skivor. Okej jag köpte faktiskt ett lånekort för 20 kr och en påse för 2 kr men mer än så kommer jag inte ha råd med.

Nu sitter jag och lyssnar på skivorna här och det är rätt mys med en hög framför sig som skall lyssnas igenom och sen skall jag ju såklart bedra biblioteket och lägga in skivorna på datorn. Men det vet ju inte dom. Önskar att det bara fanns skivor, alltså att man inte skulle kunna ladda ner. Det var mer värt då.



what if I do
what if I don't

Kommentarer
Postat av: BJ

Goo Goo Dolls nästa :)

2009-01-30 @ 00:23:40
Postat av: malin

Bra BJ :) dom är sjukt bra

2009-01-30 @ 11:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0