Besök

Nu sitter jag här i soffan och lyssnar på Hovet. Igår flyttade jag inte här och allt gick fint. Vickan hjälpte mig att få hit fiskarna, som verkar stormtrivas. Dock är vattnet lite grumligt just nu.
Sen kom Helen hit och vi åkte ner och handlade lite mat. Kan ju behövas även om Sofi vart så gullig och lämnat en hel låda med n u d l a r .
Vi käkade tacos och så blev det lite vin såklart. Bra skit.



Mitt i natten, eller tja klockan var egentligen inte så mycket, då kommer Vickan, Ak och Julia på besök. Dom hade med sin en (hrm) jättefin inflyttningspresent, en röd stor vägarbetskon. Fick tyvärr inte behålla den.



Bidrag lämnades i burken, tack för det !




Attack, I'm not like that you know !

Kommentarer
Postat av: BJ

Hahaha :)

2009-01-11 @ 12:53:20
Postat av: Viktoria

Du ville ju inte ha honom :( nu står han fint På julias rum med ett ljus i sig :)

2009-01-11 @ 16:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0