09

09 01 01 D e t   h a r   b ö r j a t   n u  !

Att lämna nyårsafton lite åt ödet och inte ha några förväntningar var nog det bästa jag kunde göra för det blev perfekt.
Fick 12-slaget så som jag ville i år och inte en sekund för tidigt eller för sent. I år hade det nog inte spelat någon större roll i vilket fall. D u  var där. Det betydde hur mycket som helst.

Middagen hemma hos Julia var också mycket lyckad. God mat och fina tal. Och umgänget går absolut inte att klaga på, tjejer ni är b ä s t. En sak jag kom att tänka på nu var att vi glömde ta vårt årliga nyårsfoto, det var illa.


Julia och Julia


Repris från 08



"Den har förgyllt mitt liv. Jag har använt den säkert mer än 365 gånger. Den har fått ett eget namn. Han heter Laban. Jag älskar honom"  Jag nämner inga namn men du är bara för underbar alltså hahaha !

En bra start på 09 idag.

Kommentarer
Postat av: ak

hahah helt fantastiskt! Den kommentaren slår allt! ;)

2009-01-02 @ 17:44:02
URL: http://nasftd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0