snow on a Wendsday

Det snöar massa mysig och mjuk snö ute, me like. Gick ner till Nösnäs med Nea för att kolla på Östling. Det var mycket annat än fotboll att hålla koll på. Man skall ha koll på allt tydligen. Vi tog oss en promenad in till torget och självaste biblioteket för att byta ut lite skivor. Denna gången lyckades jag välja 7 riktigt bra skivor, överlag bra.

Ingenting-Mycket väsen för ingenting: tummen upp och överraskande bra.
Gnarls Barkley-St Elsewhere: den sög och jag orkade inte ens lyssna klart på hela plattan.
The Mo-Night at the zoo: var för tusan skitbra.
Svensk indie 1988-2006-En kärlekshistoria: indie <3 dock få låtar som var bra.
Kristian Antilla-"Natta de mina": Kääääss !
Dixie Chicks-Taking the long way: Nej jag tror inte det, för mycket country.
Moneybrother-Blood panic: gillar't



Eftersom maten var slut som vanligt så drog jag och handlade lite. Behöver i alla fall inte laga någon mat idag, jag och Nea besökte matsalen på skolan och åt oss mätta. Kändes nästan helt normalt att sitta där och knapra i sig sin knäckemacka med bregott på. Det var tider det. När 05 SPM kom fick dom tusan i mig fylla på knäckebrödsförrådet och ladda med bregott   ♥



Nu är det dags att vara lite kreativ här.

hit,hit,hit


Kommentarer
Postat av: B-iaaaatch!

Spana in vänsterkanonen!? :O

2009-02-04 @ 23:17:41
URL: http://nasftd.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha skrämmer den dig ?

2009-02-05 @ 15:09:11
Postat av: Boz

Mmm-hmmmm :| *gulp

2009-02-05 @ 20:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0