tvätt på mitt sätt


Vanligvis brukar torktumlaren användas, men inte idag. Ville krydda vardagen lite så jag improviserade ihop en torklina utav benskyddstejp. Man tager vad man haver.

Jag har sökt en hel del jobb idag, säkert 4 stycken. Tänk er att åka runt på en gräsklippare hela sommarn? Då kanske ni förstår min desperation.
 Efter att jag sökt just det jobbet kom jag på att jag är ju gräsallergiker. Jag lär ju inte dö av det liksom.
Har även lyckats med konsten att sträcka min högra bröstmuskel vilket känns näst intill omöjligt. Fråga aldrig hur jag gjorde, hade ju vart kul om man kunde lyckas med lite vanligare saker.
Känner mig rätt stiff!

Nu var det dags att baka lite kände jag.

// M

Kommentarer
Postat av: soffan

fan va du e bra min alskade malin! skont att se att lagenheten finns kvar ocksa :)



saknar dej!



puss

2009-02-17 @ 14:05:41
Postat av: Anonym

Haaha du är underbar! det var den fiffigaste uppfinningen på länge :) Bra jobbat! Vi ses om en stund, hoppas muskeln mår bättre :S

2009-02-17 @ 17:08:29
Postat av: Julia

Ps. det var jag som skrev.

2009-02-17 @ 17:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0