It's lööördag

Just nu sitter jag i Vickans kök och har precis lyssnat på när hennes mamma briljerar på pianot, Für elise. Nu dänger dom av en rådjursfilé här men jag är inte hungrig har vart hemma och ätit middag med mamma, mormor och morfar.  
Fick veta att Lisa den rackarn har tagit körkort, gissa hur glad jag blev då. Gladast blev nog du ! GRATTIS för tusan !
Vad som händer ikväll är det tydligen ingen som vet. Då lämnar vi det åt ödet.

blir det något eller ?

Grattis Mattis, Wåfflan och Camaro . Still alive, still going strong...

Kommentarer
Postat av: viktoria

Jag kan bara meddela att dom tackar ödmjukast! inte för att dom har sagt det högt, men jag vet ju det! Tss :D

2009-02-07 @ 17:45:56
Postat av: bj

grattis lisa :)

2009-02-08 @ 01:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0