Happy friday, not

Okej det är ändå rätt skönt att det är riktig ledighet inte bara dålig ledighet mitt i veckan. Jag har börjat virka igen, det är inte ett tecken på att jag har mycket att göra, tvärtom. Den här veckan har varit outhärdlig. Säger sig väl självt om man är först in på biblioteket, hur kul har man då?
Nästa vecka ser ut att bli bättre.
Igår tog en ljuslykta eld här. Det blev väldigt ljust i rummet, det var fint. Jag hällde vatten på den och då sprack glaset. Vad skulle jag göra liksom, det var omöjligt att blåsa ut. Förlåt Sofi.





På torsdag kommer jag veta hur mitt år ser ut. Afraaaaid...


Kommentarer
Postat av: soffan

du alskade malin det gor ingenting ! bara du lever ar ja nojd :) ja saknard dej sa himla mycke ! ska vi vara roomisar nar ja kommer hem ? ;P all karlek till dej !

2009-02-07 @ 16:06:17
Postat av: Julia

Men oj vad händer då?! Tror du får skicka ett sms om det här! Ta hand om dig i veckan och njut över att få ha vattenflaskan ifred så ska jag njuta över att få ha min pojkvän ifred !!!! ;) Haha! <3

2009-02-07 @ 22:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0