Värdelöst

Förutom att det vart en riktig skitdag på jobbet så blev det inte bättre utav att komma hem. Då hade jag tänkt att jag skulle ner till gymmet och biffa lite. Så jag stoppar ner några tjugor i fickan och cyklar ner. Vad upptäcker jag inte när jag är framme då? Jo att det bara ligger en tia kvar och då kan man inte gymma för det kostar 30kr. Går hem igen och kollar längs vägen om dom ligger där. NEJ. Jag säger bara grattis till den som fått dom. Förvalta dom väl. Skulle ju köpt yoghurt också, snyft.

Nu känns det nästan skönt att jobbet på posten snart är över, det börjar bli för mycket. Fick inte ens plats med allt i bilen idag. Det är väl ändå ett tecken skulle jag tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0