tyst!

Det är inte okej att spela hög musik kl 21 på kvällen om man har dålig musiksmak. Det stör!

Idag har jag varit i stan och hälsat på min farmor och farfar. Det är där man blir uppdaterad med viktig information märkte jag. Det är inte lätt att hänga med alltså.
På bussen hem träffade jag Karin och det var ju inte igår om man säger så, inte i förrgår heller. Gudars vad det fanns mycket att prata om. Hon har ju 100 bollar i luften den tjejen. Snart drar hon till Canada.

Jag är varm ena stunden och sen fryser jag. Säg inte att jag håller på att bli sjuk för det har jag inte tid med! Nej för det skall jobbas och sen skall det spelas fotboll.








and love will never do without you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0