Det var hon !

Vi skyller allt på Anna.




Vart man sig än på kräftskivan vänder står hon där med shotar i sina händer.
 
Grön,röd eller blååå? "Kom nu Malin så super vi små kexen under bordet". Jo tack haha.

Det är alltid roligt när man får reda på saker man knappast kunde drömt om. Har äntligen återhämtar mig efter kräftskivan och igår blev det mat i stan på kinan med Helen är fortfarande mätt. Nu sitter jag här och laddar, skall städa och sen måste jag ta ett stort beslut om mina fiskars framtid. Dom gillar inte varandra, Bo Kampfors och Kaj.

Blir snart ensamstående singelboende, snyft. Ikeakatalogen <3 drömmer mig bort.
Boka resa i morgon också, yeeaah!


Kommentarer
Postat av: Andén

Men alla blev ju så glada...

2009-08-24 @ 14:09:36
Postat av: Julia

åh sen va de hon som spydde ;)

2009-08-24 @ 21:50:33
Postat av: Winkler

Kräftskivan verkar ha varit lyckad:)

2009-08-25 @ 21:34:50
URL: http://winkler.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0