ajabaja

Var hos polisen idag och skulle ange mig själv. Nej jag skulle hämta mitt pass faktiskt. Där var det väldigt lång kö och tjejen bredvid mig i soffan klagade på att alla "snackade" om annat än att göra sina ärenden när dom väl var framme i kön. Det var typ 5 barn på 1-3 år som skulle göra pass och dom petade på allt och ville inte stå still. Det gjorde att kön bara växte med det var kul att se. När det var "klagarens" tur så tror jag inte mina öron hon börjar själv snacka massa onödigt. Typ, "kan man reklamera pass? Jag tycker jag ser ut som en docka här. Ser assminkad ut och jag som aldrig burkar sminka mig." Osv osv... vem fan bryr sig? Inte polisen i kassan iallafall.

Idag ringde dom från dagis och frågade om jag kunde jobba. Vill inte dit igen. I såfall för att hämta mina tofflor som jag glömt där.

Matchdags igen och jag klagar inte! Idag tar vi Valla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0