nysa

Vart tusan är min älskade sol? Måste ladda upp nu, har jobb två dagar framöver <3. Visst är livet underbart. Två korta dagar dessutom. Sen skall man ju fira kungen och allt sånt.

Vart kommer damm ifrån? Den som vet får gärna svara för jag undrar.

Tisdag idag, perfekt för att åka till stan med  B. Jag måste bara hitta mitt vita linne som jag aldrig verkar hitta annars kanske B kan sy ett.

Fick sms från Australien förut också, glad jag blev då. Saknar er !!









Mystery Jets lyssna vettja.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

fin bild ;) saknar dig! svara pa det smset da! ;) PUSS

2009-04-29 @ 09:20:21
Postat av: Malin

Haha och det tror du jag har råd med ;)

2009-04-29 @ 09:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0