a lajk in the dajk

Lite bilder från när jag och Björn var och spanade in lammen i onsdags...


Först var dom asrädda för oss och efter att Björn berättat att hans bror blev jagad av ett får så var också vi asrädda för dom. Men när vi stått helt stilla och frusit i hagen en ganska lång stund började dom bli rätt nyfikna och kom fram för att nosa.

Torsdag
Klockan 06.46 ringer min telefon. "Malin kan du jobba?" OM jag kan ! Underbart väder och vi var ute med barnen hela dagen. Sen var det dags att kolla A-lags matchen. Vallen-Jitex, 1-1. Tillslut får man väl säga. Kan inte vart många sekunder kvar. Spännande och otroligt bra fotboll.


Idag blev det en runda frisbeegolf med Anna och Sofi och jag kan ju erkänna att jag kom helt klart sist. Fyndade förövrigt ett riktigt människolårben i diket på väg hem. Hemma hos Andénarna hade Anders lagat mat och det var hur gott som helst. I morgon skall jag gå upp tidigt och ta mig en riktigt go löprunda och sen blir det att sola med Björn.


Kärlek är en resa utan kompass i ett väglöst land.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0