fanfanfan

Klarade en hel träning idag eller ja typ, missade ju 10 minutarn (löpning) tyvärr! och jag menar verkligen tyvärr. Fick lida på massagebänken idag. Fyfan säger jag bara! Men Micke G gjorde under igen. Nu kan jag andas utan att det känns någonstans i ryggen igen.

Fick ett rätt så glädjande telefonsamtal förut. Jobb på posten i Stenungsund till sommarn, yeeaahaaa. Flög i taket när jag fick veta.

Nea har gjort chokladbollssmetskladdkaka, kanongott. Hon blev väldigt nöjd själv också. Så har hon introducerat mig för rosévinet. Ett eller två glas vin är bra för hjärtat har jag hört och mot andra sjukdomar också. Bäst att förebygga riktigt ordentligt.


 

I tried to scream but my voice became silent.

Then you turned your back against me and walked away.



Just mind your own business


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0